Inhouse marketeer plus Hulc

inhouse marketeer plus hulc

De inhouse marketeer heeft beter zicht op de visie en heeft meer kennis van het product en het bedrijf. Wij als bureau hebben doorgaans meer kennis van trends, bredere creatieve skills, een eigen PR-netwerk, veel data om te benchmarken, social groepen in beheer en een eigen platform voor externe content.

De ideale combinatie is dan ook wanneer wij als contentmarketingbureau mogen samenwerken met de in-house marketeer.

Met Contany beschikken we over allerlei disciplines. Zo leveren onze contentmarketeers uitgebreide contentstrategieën en allerlei toepassingen. Denk aan:

  • webteksten
  • blogs
  • gastblogs
  • vlogs
  • whitepapers
  • quizzen
  • calculators
  • en nog veel meer.

Op kantoor bij Contany houden we allerlei kennissessies om op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen en mogelijkheden. We kijken video’s (whiteboard monday), bestuderen iedere week een nieuwe tool (toolie tuesday), schrijven voor gerenommeerde online magazines zoals Frankwatching, Marketingtribune en Emerce, hebben een boek geschreven en houden ieder kwartaal een interne competitie voor het schrijven van de beste blog.

Een vergelijking

In-house marketeer vs. HULC.

 

In-house marketeer

Hulc

Visie en kennis van processen en het bedrijf

ja

nee

Beschikking over premium tools voor het creëeren van creatieve content

nee

ja

PR-mogelijkheden via warm netwerk

nee

ja

Data en ervaring van soortgelijke bedrijven

nee

ja

Social groepen in beheer voor verspreiding content

nee

ja

1000+ bloggers in beheer voor externe promotie (via Hulc.nl)

nee

ja

Samenwerking

Juist omdat contentmarketing altijd maatwerk is kun je ons als een verlengde van je marketingafdeling zien. Een samenwerking met je in-house marketeer is hiervoor een krachtige combinatie: je in-house marketeer en Contany kunnen elkaar op deze manier perfect aanvullen.

Wil je weten wat de contentmarketeers voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Stuur ons een bericht.